Poděkování všem zákazníkům

21.12.2021 20:44

Vážení zákazníci, zbývá posledních pár dní a nocí, kdy se opět probudíme do patrně nejočekávanějších svátků v roce a po jejich uplynutí se nám otevřou vrátka, která nám dovolí vstoupit do nového roku 2022. Takže nastal ten správný čas, kdy bych Vám, moji milí a vážení zákazníci měl (a samozřejmě s radostí tak činím) poděkovat za věrnost, přízeň a podporu, které se mně od Vás dostávalo. To se projevilo ve vašem stálém zájmu o mé služby, kdy k některým z vás chodím pečovat o Vaše koberce a čalouněný nábytek opakovaně již po několik let. O to víc si toho cením a zavazuje mě to nadále udržovat kvalitu svých služeb na úrovni, na jakou jste u mě zvyklí, už jen proto, že jste si mě objednávali i přes nelehkou kovidovou situaci a i přesto, že jsem se po deseti letech (od 1.1.2021) rozhodl k navýšení cen za své služby. K tomu bych chtěl jen doplnit (i pro případné nové zákazníky), že jsem skutečně už téměř před rokem sáhl k nepopulárnímu zdražení - přesto však myslím, že můj ceník nijak extra nevybočuje  z obvyklých cen konkurence a já se nijak netajím tím, že můj cíl jak získat a udržet zákazníka, poté, co jsem si ve svém působišti vybudoval nějakou pozici, není podbízet se cenou, ale především odlišit se poctivou prací a ochotou udělat pro zákazníka první a poslední, neboť stále věřím, že kdo platí, ten poroučí. A ještě dodávám, že opravdu primárně se nezaměřuji na získávání nových zákazníků, ale především na udržení těch stávajících. I proto u mě věrní zákazníci získávají k tradiční kvalitě i stálou slevu 10 % a opravdovou snahu přizpůsobit se jejich potřebám. Samozřejmě jsem si vědom toho, že desetiprocentní sleva na první pohled není až tak moc, na druhou stranu je to sice nevelká, ale velice konkrétní a leckdy i doopravdy tvrdě "odmakaná" částka, které se prostě vzdávám, aniž bych musel.

Když už jsme u těch slev ... pro ty, kteří se nenechali vyprovokovat k předvánočnímu úklidovému běsnění a mají pocit, že by si jejich koberec či čalouněný nábytek zasloužil přeci jen trochu té (mé) péče, připomínám, že i letos, stejně jako každý rok v posledním desetiletí, poskytuji tradiční lednovou slevu 20% na své služby, protože tradice se prostě mají dodržovat. A navíc, leden je pro mě z hlediska zakázek vždy mrtvý měsíc, říkám si, že není vůbec na škodu snažit se (vždy na úvod roku) nějak pobídnout zákazníky k objednávkám a tím dopřát sobě aspoň trochu pohybu (a k tomu placeného) po vánočním lenošení a přejídání.

No nic, dosti již bylo potřebné sebepropagace, na závěr Vám přeji, abyste opravdu v poklidu přežili ty poslední hektické předvánoční dny, měli krásné Vánoce a v roce 2022 se Vás drželo štěstí.   

František Bárta